Followers

Tuesday, November 30, 2010

kEnaPA aWAK BuAt Saya BeGIni??

Mencintai awak merupakan perkara baru dalam hidup saya

menyayangi awak memberikan sejuta kebahagiaan kepada saya

cinta ini telah mengajar kita saling mempercayai

selagi saya masih hidup, cinta saya tetap milik awak









saya nak tanya kenapa awak???....
kenapa awak diam??...
saya hanya mahu kebenaran kenapa awak tuduh saya sebegini?...
apa salah saya awak??....

awak...


betapa luluh hati saya ini bila awak fitnah saya sebegini...inilah fitnah paling terbesar yang pernah saya terima awak....saya sedih tau awak......

SUMPAH ATAS NAMA ALLAH S.W.T !!!!.....saya tidak buat awak....pada masa itu awak sendiri yang nampak saya tidak melakukan kesalahan itu...tapi awak sengaja mereka cerita......awak memaki hamun saya...awak mencaci saya....awak kata saya laki xguna dalam dunia ini dan saya ini anak haram...

I JUST WANT TO KNOW!!! kenapa awak tuduh saya begini....saya tahu dulu semasa kita bersama...saya pernah melukakan hati awak...tapi awak, saya dah taubat awak...saya tak buat lagi.......awak pun dah memaafkan saya pada masa itu.....tapi itu semua kisah lama awak..x perlu nak di ungkitkan lagi....


Awak bukan mahu back up saya, tapi awak fitnah saya lagi.....tapi xpe lah awak....saya terima fitnahan awak....saya redha....

SATU perkara jer yang awak perlu tahu dan saya mahu awak ingat sampai hembusan nafas awak yang terakhir...: awak mungkin dah tahu kelemahan saya iaitu saya tidak pernah membenci orang yang telah menfinah saya ataupun mengapa apakan saya...marah pun saya tidak pandai....tapi awak telah menghancurkan hati saya dan ingat lah Allah tidak akan mengampunkan orang yang suka memfitnah....awak jangan mintak maaf dari saya..awak pergilah meminta maaf kepada Allah sahaja..tidak guna lagi minta dari saya...hati saya sudah menjadi keras untuk memaafkan orang....dan yang terakhir lagi, kalau awak ditimpa musibah mungkin Tuhan mahu memberi petunjuk kerana awak telah memfitnah saya...saya mohon jangan cari saya dan saya tidak akan menolong awak....syurga dan neraka awak tanggunglah sendiri....

p/s: renung renung kan lah... :)

1 comment:

shamira farina said...

sedey nya..sbar la..maafkn dy..dy p0wn makhluk tuhan jgk..dy xthu 2..mgkin dy trtekan wktu 2..

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA