Followers

Sunday, December 12, 2010

MoNdAy yaNg cErAh

Pagi nie aku bangun macam biasa pukul 6.15 coz kelas hanya dekat bawah saja..so aku xpayah lah nak kelam kabut....like usual, buat apa yang patut pagi tue..pas siap aku berkemas...then aku terus g masuk kelas...pagi nie kitaorang kelas mr hiu kita org buat presentation...aku, wanie dan syaz xbuat coz our partner xde..so selamat lah kitaorang hari ini...huhuhuhuhu....tajuk tajuk yang dorang present kat depan semuanya menarik..xngantuk...mujurlah..maybe mr hiu ada kat blakang aku masa tue..huhuhu.. first group amira aiza and the gang...dorang buat pasal stress..tajuk yg biasa bagi aku coz dah terlalu sangat aku tengok orang present bende nie..then aku tahu bagaimana signs stress and whatsoeva...then shalihah n aisyah group..dorang buat pasal marshall arts..kalo nak dipikirkan , dorang ni suka buat tajuk yang berkaitan dengan keselamatan..maybe dorang bercita cita nak jadi polis kott..mane tau kan...huuhu...paling seronok time dorang present when sha pronounce word word yang kadangkala senang nak disebut tapi agak payah untuk dia sebut...lawak jugak..time sampai je group opie n naz aku dah hampir nak biol je kepala otak aku nie..coz tajuk tajuk makin x sedap untuk didengar dan dilihat..walaupun camtu..aku tetap menulis point2 dorang..just untuk pengetahuan am jer..tapi zul n wakjan suruh aku tulis coz takut kene soal oleh mr hiu..tapi sorry ea kawan ak malas nak buat..huhuuh..opie dan naz wat sal bully..lagi sekali tajuk yg common..tapi aku teruskan jugak menjadi audience yang setia..korang patut bangga tau..huhuh...run away teenagers...macam lari ikut balak ke lombok lah camtu...tajuk nie kak fatin , atierah dan mumu ummu yang bentangkan...kadangkala aku terpikir penyebab berlakunya bende nie..tp walaubagaimana pun mesti mak bapak yang disalahkan...tapi cuba lah korang fikir yang lari  nie dorang ikut kata hati balak dorang..then kalo dah susah or kene tipu..bru nak nangis nak mintak balik umah sendiri balik..haappa punya orang daaaa.....yang group nie pulak lagi pelik..dorang wat sal how to apply make up..si teha n yana lah buat..huhuh..siap pakai masturah lgi jadi model..huhuh...dorang just menumpukan pada perempuan jer..tapi sepatutnya dorang khususkan untuk laki jugak..yelah sekarang laki jugak pakai apa yang perempuan pakai..selebihnya pasal LOVE...nak kata boring xjugak..nak kata bagus pun xjugak..tapi naku just tengok jelah dan paham kan maksud LOVE tu je..yelah aku mana pernah berlOVE2 nie...no experience lah katakan..kesiankan...tp xpe..kalo ada jodoh adalah.hahahaha..group yang buat berkaitan dengan LOVE nie, zul n wakjan, sai n mas, dan ain n muaira...mas tanya orang orang yang terpilih tuk bg definition sal money..then apa lg dia soal ak..aku jawab money is like a gold. when we talk about a gold, its shows something are very useful dan valuable..we can buy anything with money n money also can muy our dignity..what can i conclude is money is everything..cam pro je jawab..tapi grammar entah pape jer...then group amalia dan azira wat sal peers..ermm boleh lah .tapi aku kurang sikit faham n xbrapa nak fokus sangat..huhuuh..last sekali ika n haiza wat sal colour..macam macam definition about colour..then ak dapati warna kegemaran aku membawa maksud yang agak bagus jugaklah...aku suka warna kuning.kuning bermaksud seseorang yg very attractive, optimistic dan energetic..apa apa pun..go go kuning..hahaha ngengada kan aku nie...time sedap sedap aku tengok dorank wat presentation kt depan..sempat lagi aku karang sajak nie...entah tetiba je datang idea nak wat sajak..huhuhu...


KERANA MANISNYA CINTA LOLIPOP




KERANA MANISNYA LOLIPOP
AKU TEMUI ERTI CINTA HIDUPKU

KERANA MANISNYA LOLIPOP
AKU DAN SI DIA JATUH CINTA

HANYA KERANA KRIM KARAMELNYA
MEMBUATKAN AKU JATUH CINTA

HANYA KERANA KRIM KARAMELNYA JUGALAH
DIBERI NAMA LOLIPOP DAN AKU TERPAKU OLEHNYA

JIKA BUKAN KERANA MANISNYA CINTA LOLIPOP
KAMI BERMADU KASIH

JIKA BUKAN KERANA MANISNYA CINTA LOLIPOP
KAMI BERKONGSI MEMORI

TERLALU MANISNYA LOLIPOP
CINTA KAMI PUNAH BEGITU SAHAJA

TERLALU MANISNYA LOLIPOP ITU JUGA
HARGA DIRI TERGADAI JUGA

TERLALU MANISNYA LOLIPOP 
HILANG PERCAYA MEMPERCAYAI ANRA KAMI

MANISYA CINTA LOLIPOP 
MEMBUATKAN KAMI BERSATU KEMBALI

MANISNYA CINTA LOLIPOP
KAMI BERJANJI SEHIDUP SEMATI

p/s: disebabkan lolipop nielah tokei kedai jadi kaya dan lolipop memang sedap...


renungkanlah quote nie..

LOVES CAN SOMETIMES BE MAGIC
BUT
MAGIC CAN SOMETIMES JUST BE AN ILLUSION


2 comments:

wanie92 said...

sangat amat kreatif...
rse cam nak bce dan bce lagi..
KERANA MANISNYA CINTA LOLIPOP

MOHD NASHRIQ NIZAM said...

ye ke syaz..hahhaa..xde lah kreatif..bese je..huhuhu

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA