Followers

Wednesday, January 26, 2011



+



bertemu lagi.....huhuuh..rindu nyer pada my antabellum nie..hahha..poyo je an...

korang nampak x dua pic nie..apa korang pikir..mulut bertemu ngn burung murai???..pe hasil nyerr???..korang mesti paham kan..tp aku malas nk bg jawapan nyer..aku just ckp cik azwan ali je k....faham????..bgusss...

citer pasal cik azwan ali nie..ak actually xske lah org jenis cmnie..depan kita baik nk mamposss..tp belakang kutuk kita lak tu..kalo kutuk bende baik xpe gak..ni buruk..n xbetul lak tu..kuang hajau nye malaonnn...then si cik azwan ali nie suka lah nk ngumpat ngumpat hal hal dalaman kain orang..maksud aku hal kutuk kutuk org lah...pakai sedap je eak ko..hahha

mcm nie jelah..kan senang tutup mulut tu skit wahai cik azwan ali...coz ko tu bkan perfect sangt..ko ske je nk kutuk org ..tp ko xsedar yg diri ko tu pun org salu gak kutuk...hahhaa..hamik ko..padan muka....so bg mengelakkan org kutuk ko balik n org benci kat ko..sila oikut tips aku ni k...


  1. diamkan diri anda
  2. salotepkan mulut ko yg xseberapa seksi tu..
  3. makan cili padi bnyk coz kalo pedass ko dh xpat nk kutuk org lagi..
  4. puasa lah coz puasa tu lebih baik amalan nyer


senang x???..just ikut je nie..kompom berkesan..okay....byeeee..




p/S: jgn terasa eak...aku x tuju kat sesapa pun..kalo terasa gak soriii

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA