Followers

Tuesday, January 11, 2011

"KAU NIE JENIS YANG SOSIAL..THEN CARA KO NIE MACAM KO PENAH MAEN JER NGN POMPUAN....LAYAK KE KO NAK BAGI CERAMAH KAT ORANG"

kalo korang  jadi aku pe perasaan korang???...mesti terguris giler an...nie 1st time laah aku terguris tau...sebelom nie walaupun orang fitnah aku semborono, tapi aku wat dek jer..tapi kali nie statement hamba nie xboleh blah langsung..shit!!!! *****...ada ke patut dia cakpa camtu...lainlah kalo dia tuduh aku nie xpakai spender ke or rambut buruk ke..okay gak..F.Y.I, hamba nie sangat sangat alim..n korang bayangkanlah n nie bkan nak kutuk sesapa tapi cuba berfikir...orang alim cm gini pun leh tuduh aku sebegini rupa..sah le xselidik langsung n pakai hentam jer..babi tol!!!!....ehh sedar lah sikit hamba, ko tu jangan ingat ko boleh terus jer masuk syurga n aku ni yang dikira jahat maksud neraka je? ha?...eahhh salah ke aku bagi ceramah kat orang...aku bagi ceramah coz aku ada ilmu n aku rasa aku berhak menyampaikan....xsalah...islam pun xckp salah tau..so..lain kali jgn sikit mulut BANGKAI  ko tu...



kawan...kita dah kenal lama kan...tapi apa masalah ko nie..xkan sepanjang kita kenal nie ko still xthu or xkenal aku lagi.....hahahha..wei jangan ar nak wat 'apa apa' ...geli tau x....aku tahu dalam ati ko mesti ko ckap aku ni **&*^^%$...kan..that y lah kalo ko berhadapan ngn aku ko mcm ajuk2 or ejek2 aku..aku sedar aku sapa..n tuk pengetahuan ko, aku bkan cmtulah..aku tegak pokok tau...please lah laen kali ko bercakap ngn aku jd lah gentle or bersopan lah sikit...ko nk tau x?..aku terasa tau ko wat cmni..terasa ko mengejek2 aku.....aku tahu aku xsempurna..ko tu dah ada parner..aku single..aku boring tau x..that y lah aku sengaja wat wat bende yang xpatut bagi hilangkan mood boring ak...n aku harap ko PAHAM!!!


aku dah beli lenseee..kaler hazel tue..hahahaha..akhirnya impianku tercapai gak...even dlu aku takot nak pkai but sekarang ada kekuatan nak pakai...thanks to syafa coz temankan aku g bli...tp buruk ar ak pakai..hahahha..apa apa pun, KO ADA???????




P/S: jangan nak memandai judge aku base on lense aku..hahaha..xde kene mengene langsung..haha

2 comments:

Farah Zulkapli said...

-harap dpt brsabar, memng ad org cm
tuh kat dunia nih
-ak xder lens lorh! hehe..ne ad buruk
smart deh ko pkai, tehee!

mira said...

bwk b'sabar jela.
kte mmg xleh nk ttup mulut org.
kte nk hentam dia kaw2 pun xleh gak..
i know how u felt ble org men nk tduh2 kte for something yg kte xwat.
anyway, chill ok :)

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA