Followers

Saturday, February 12, 2011

ANTARA MARAH, BENGANG dan AKU

arghhhh!!!! susahnyer berkawan dengan ko nie...
ini xkene itu xkene
apa yang aku buat rasanyer benda yang betol pun ko kata salah
ko pandang lain..
haiyyaaa..
benci lah nak kawan ngan ko nie
kalo nak tau aku xsuka sangat pemikiran konservatif ko tue...
sedarlah sikit ko tu bkannyer perfect sangat2..huh


so time time aku bengang nie aku pun wat lah sajak khas tuk ko ea..


sajak marah
nukilan nash


aku tengah marah
memang aku tengah marah
mesti ada sebab kenapa aku marah
aku marah terlalu sangat marah

kau ingat kau tu bagus
lembu pakcik aku lagi bagus dari kau
sahle muka macam cina mati
lebih buruk dari kucing aku yang dah mati

mulut kau berbaur longkang
bau taik bau busuk semua ada
bau tulah mulut kau
kalau xnak salotep mulut kau



p/s: xde kene mengena denga sesapa ea...saje jer ..kalo terasa tu senyap sudah..hahha



No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA