Followers

Thursday, February 10, 2011



helooo there!!! ehh lupa nak bagi salam...Assalamualaikum semua... 
ada kawan saya bagi saya kerja rumah a.k.a homework...disembabkan saya tidak lepas MUET, saya guna kerja rumah jer..



kerja rumah 
Ni diterbangkan khas dari befut SABAH iaitu dari kawan bestfren saya CIK SYAFAWANI GUMUK coz dia baru jer buat renovation dekat blog dia :)

bila bukak jer blog dia...Makaaiiii!!! 15 soalan??? ingat ni SPM ker?? terberak saya dibuatnyer..
apa apa pun thanks Syafa gumuk..

jom kawan2 kita jawab soalan nie.. 
JOM!!

1) apa benda penting dalam hidup korang?

bende penting?? apakah?? spender??...of course penting....bende nie sentiasa 'terlekat' dekat aku sepanjang masa..huhuhu




2) benda terakhir anda beli dengan duit sendiri?

baru jer sejam yang lalu..mee goreng + kuih cucur badak..beli kat makcik arked...sedap tau...kenyang...




3) dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan anda...?

kalau saya kaya, saya mahu kawen dekat PWTC..or luar negara..grand tu nyah!!!..huuhh..dikatakan saya tidak kaya..of course GOLOK thailand mari!!!!..free dan senang :P



4) adakah korang sedang bercinta?

Bercinta?? fuhhh susahnyer soalan ni dari soalan tok kadi....my answer absolutely NO!!!...saya belum ready lagi nak adakan perasaan cinta itu..tapi saya sayang seseorang insan jer tapi saya tidak bercinta...so saya STILL LESINGLE but AVAILABLE....



5) novel/buku/majalah yang last korang beli?

Majalah HOt....buat apa beli?? tentulah nak tengok artis artis Hollywood yang seksi seksa..huhuu..mencolok mata baca..gedik kan???..




6) apa nama penuh korang?

Mohd Nashriq Bin Nizam..kalo korang nak panggil nash, nas, antabellum, shrik boy, budak basikal or whatsoevar..panggil jelah...jangan panggil bodoh



7) antara mak dengan ayah..mana lagi korang mesra?

abah??? no...Of course lah my mama..coz dia sekepala dengan saya..




8) namakan orang yang betul2 ingin jumpa dalam hidup.??

seriusly banyka giler..kalo nak dilistkan senarai kompom xcukup...nak jumpa Oprah winfrey? coz boleh mintak duit angpau kat dia.... Angelina Jolie..kalo dia ada kat depan terus saya cium mulut dia..hahha
nak jumpa george w bush..nape? coz saya nak tumbuk muka dia..dia jahat..hahha





9) adakah korang basuh baju sendiri??

kalau kat hostel nie tentulah sendiri..but tukang mesin basuh yang sentalkan.kalo nak saya?? ermmm jangan haraplah..kalo kat rumah tentulah orang gaji saya yang rajin basuhkan...




10) dimanakah tempat yang anda betul2 nak pergi??

PERLIS!!! dekatnyer.nape x overseas ke?..dekat malaysia pun belum tawaf habis, ni mengada ngada nak ke luar negara....




11) pilih satu, peluk @ cium??

cium lah..coz cium tu satu nikmat..lagi lagi cium yang dashaat dashaaat.alaaa kene lidah lidah ue..best yo!!haha




12) beritahu 3 perkara tentang orang yang tag anda??

kawan baik saya yang saya kenal rapat time sketch bel....
dia amatlah baik..pemurah...selalu belanja saya... terima kasih kerana hadir dalam hidup saya..



13) 3 benda yang korang sayang dalam hidup?

berus gigi!!!

spender!!

duit!!!




14) lagu yang korang suka dan selalu dengar??

menaruh harapan...mama aku ingin pulang...bebaskan palestin..dan banyak lagi....

15) blogger korang nak tag??



sapa sapa yang di tag nie please jawab ea..kalo korang sayang saya...
korang buat k...luv u all :)

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA