Followers

Tuesday, March 29, 2011

rindu berblogging....arakian setelah sekian lama tidak mengupdate kerana masalah internet....so skang ak nak melepaskan rindu pada kau..mmmuuaaahhhhh.......
seperti biasa dok rumah macam babi pun ada coz boring yang amat...tuhan saje yg tahu bertapa boring nyer saya nie....
rasanyer cuti 2bln yg uitm kasi terlalu lama bagi aku untuk mendiami bumi sarawak nie..bukan xske sarawak tp bohsan mcm bohsia.....
n then perangai family aku yg kekadang memeningkan aku membuat kan ak hari2 terperap jer kat bilik...xkuar2..mcm princess fiona dlm citer shrek kene kurung ..hahahha
then kene lagi amik muet yg cm gampang nie...menyusahkan betul amik muet....sakit hati jer..kan seng kalo xyah amik suma bende nie..hahhaha..

okaylah ni sesi luahan perasaan aku jer..dah lama xupdate so ak update emo2 skit lah dulu k.hahahha

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA