Followers

Wednesday, August 10, 2011

Baik - baik dan tak - baik

bangun sahaja dari tidur.akal terus ingin bekarya.tidak sabar mahu dikongsikan.kongsi yang mana perlu.untuk melegakan hati ini.mungkin.Aku diam.pandang dijendela yang sedang mengami peralihan malam ke siang.termenung lagi.seperti biasa.Terkenang.terkenangkan sejarah lampau yang tidak berubah.diubah.tidak berubah.titik!.diam merupakan bunyi yang paling tepat untuk telinga aku saat ini.diam yang aku hampir membolehkan mindaku berfikir dan mendengar dengan ligat dan rakus. aku hanya diam di dalam kediaman.



Aku tinggalkan alatan teknologi yang berjenis - jenis di hadapan aku ini kecuali komputer. Sementara. sementara sahaja. Alatan ini kekadang menyentuh rasa hati.Baik manis, gembira, robek. Baik pahit, perit. Baik rindu, sedih, sayu. Baik sendu. 

mungkin.

sakit. sudah aku bilang sama kawan kawan semua termasuklah orang yang aku sayang.sakit dimana hanya aku sahaja boleh merasainya.dirasai.siksa.ujian dari Allah.terima dengan redha.aku tidak menyalahkan teman mahupun orang yang aku cintai tapi aku menyalahkan diriku ini kerana sentiasa moody.semestinya. kalian harus mengerti orang yang sakit kondisinya tidak stabil.segala hormon testeron-oxygen segala galanya walaupun aku tidak tahu akan terhasil. noktah.


 marah.marah pada diri sendiri.bukan pada awak!.bukan pada teman..sebab saya sangat sayangkan awak dan teman.


 sayang.menyayangi.disayangi.itu yang aku perlu dari kamu.mengertilah.mungkin kurangnya kasih sayang dari sekeliling.hanya sayang awak sahaja yang saya perlukan.hurmm..


sedih.seperti dirobek robek hati ini. menyalahkan diri sendiri kerana terlalu beremosi. sedih kerana bersikap dingin terhadap teman teman mahupun awak. jika boleh ditadah kesedihan ini.pasti dapat menutupi bumi ini.perlmbangan yang melampau,




sakit.perit sungguh. sudah ku bilang sama semua bahawa kesihatan aku tidak menentu yang menyebabkan mood aku pun tidak menentu.semua tidak menentu. mengharapkan sesuatu hadir untuk menyembuhkannya.tunggu dan menunggu.tiada.kosong.sakit lagi.



p/s: seribu kemaafan buat orang orang yang saya sayang jika terguris hati dan perasaan kalian... i love u 



akal ku ligat lagi untuk berkarya.

jangan paksa aku.

tolong.



mahu istirehatkan minda dan tubuh yang sakit ini.



dengan harapan datang angel yang membawa ubat penyembuhnya.



menanti 





terus menanti






aku ingin berkarya untuk diri sendiri.tidak mengejar follower dan tidak mahu dikejar kerana diari ini luahan hati dan kehidupan aku. tidak mahu dikongsi tapi suka melihat orang merasainya.

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA