Followers

Friday, August 5, 2011

BRAND hape NTAH yang SAYA ada KAT dalam ALMARI. baru je KOT selongkar.

Semalam sudah hari ke 5 berbuka puasa  lagi. Tapi berbuka puasa berdua duan dengan cik TYWUFITTY saya...jangan jeles uolsss..hahaha.  Alhamduliiah rezeki murah ni, boleh lah berbuka puasa sedap sedap setiap kali berbuka puasa dengan cik TYWUFITTY. Lokasi pilihan kat dining HALL Uitm Kuantan jer..tempat yang paling mewah untuk berbuka ..haha (bunyi macam best jer kan tempat tadi). :P


 air cendol cik TYWUFITTY :P 

lama siot xminum air ni..Laici Kang untuk saya

the Most delicious Karipap..kalah karipap peramu

 colet buah..sumpah xsedap :D

kuih pelita ..

 ayam goreng kedai Sister meletop nyah!!

sambal sosej..ngee


time time tengah sebuk melantak menu diatas..then cik TYWUFITTY membebel pulak..mati nafsu nak makan...hampeh!!!...dia tanye soalan yang kadang kala susah saya mau jawab lah..bulibahkalawkau..banyak benau ditanyer ea..apa lagi jawab jelah soalan dia even saya pun xsure jawapan tu betul ke x..hahahha..

bila kita cerita pasal HOT nie..kadang kadang sakit kan hati jugak...mana xnyerr dulu xpun telinga saya ni mendengar perkataan nie..then semester ni pulak atleast 24 hours mendengar perkataan HOT..korang ingat telinga haku ni telinga gajah? HAHAHA...yang dasyat tu boleh JELES dengan saya??? WTF? lah... apa kejadahnyer nak menjeles jeles nie...korang je pasan yang saya ni bajet HOT..tapi sumpah demi Allah saya xpernah bajet HOT..maybe just appearence je yang kadang kadang jer menampakkan HOT tue..tapi pada dasarnyer tidak langsung...!!!!...ada sampai orang jeles n sanggup meniru apa yang saya ada..apa nie? wei?...then adA makhluk2 tuhan ni cakap KEHOTTAAN akan terserlah dekat FESBUK   bila orang ramai mengLIKE status anda mahupun gambar gambar lucah anda itu!!!...then boleh pulak nak tingkatkan keHOTan dengan mengADD kawan saya...huh???.very de very STUPID and KETOLOLAN lah korang yang berfikir macam tue...taulah masih mentah lagi tapi jangan lah buat perkara macam tue..xsehat tau x...berdosa tau x...p/s: korang korang tu bukan hensem and cantik pun..


kita sepatutnya bersyukur dengan apa yang Allah telah kurniakan pada kita..jangan nak berbangga sangat dengan apa yang kita perolehi ataupun memperolehi..then jangan nak perasaan hanya KAU jer yang HENSOM, CANTIK DAN HOT sebab Allah menciptakan manusia tu dengan sebik baik kejadian..maknenyer semua orang HENSOM, CANTIK dan HOT..ada PAHAM!!!



سُوۡرَةُ التِّین



بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
وَٱلتِّينِ وَٱلزَّيۡتُونِ (١) وَطُورِ سِينِينَ (٢) وَهَـٰذَا ٱلۡبَلَدِ ٱلۡأَمِينِ (٣) لَقَدۡ خَلَقۡنَا ٱلۡإِنسَـٰنَ فِىٓ أَحۡسَنِ تَقۡوِيمٍ۬ (٤) ثُمَّ رَدَدۡنَـٰهُ أَسۡفَلَ سَـٰفِلِينَ (٥) إِلَّا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ فَلَهُمۡ أَجۡرٌ غَيۡرُ مَمۡنُونٍ۬ (٦) فَمَا يُكَذِّبُكَ بَعۡدُ بِٱلدِّينِ (٧) أَلَيۡسَ ٱللَّهُ بِأَحۡكَمِ ٱلۡحَـٰكِ


Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha MengasihaniDemi buah tiin dan zaitun, (1) Dan gunung Tursina, (2) Serta negeri (Mekah) yang aman ini; (3) Sesungguhnya Kami telah menciptakan manusia dalam bentuk yang sebaik-baiknya (dan berkelengkapan sesuai dengan keadaannya). (4) Kemudian (jika dia panjang umur sehingga tua atau menyalahgunakan kelengkapan itu), Kami kembalikan dia ke serendah-rendah peringkat orang-orang yang rendah, (5) Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, maka mereka beroleh pahala yang tidak putus-putus. (6) (Jika demikian kekuasaanKu), maka apa pula yang menjadikan engkau seorang pendusta, (berkata tidak benar) mengenai hari pembalasan, sesudah (ternyata dalil-dalil yang membuktikan kekuasaanKu mengadakan hari pembalasan) itu? (7) Bukankah Allah (yang demikian kekuasaanNya) seadil-adil Hakim? / (8)



Yang atas ni baru mukadimah cerita....wakluuuuuuuu mukadimah dah tiga jam baca,baru nak cerita tajuk...









Entry saya kali ni hanya nak cakap BRAND pakaian ( maksudnyer seluar n baju lah) Yang ada pada saya.. tu jer..nothing interesting nak di  share dengan uolsss tau..b boring sangat sebab xde benda nak dipostkan buat uolsss...






*penad tangan che nak menaip..

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA