Followers

Monday, August 8, 2011

PUAS PENAD

Penad aku puaskan hati orang, tapi percayalah hasilnya takkan berjaya pun.


lebih lebih lagi orang seperti aku. mana orang percaya.mana orang hormat.


Memang akan ada  yang membenci, mengutuk, mencaci, mengherdik, menjeling, menghina, dan lain - lain kata - kata kejam ataupun mudahnya,
negatif . termasuklah isu isu peribadi aku.isu dalam kain aku. kalau tak dapat bertahan, susah nak bertahan. Susah untuk teruskan hari hari mendatang, susah untuk teruskan apa yang dicitakan selama ini,susah untuk minat yang ada.


telan dan senyum sahajalah.biasalah tu.hanya itu yang aku mampu lakukan.


yang penting, aku sudah bekerja keras untuk memuaskan hati kawan kawan yang aku suka. kawan kawan yang aku minat.kawan kawan kita semua.


bila kita dapat satu, mesti akan hilang satu.gerenti punya lah.

nak keluar dari kepompong itu. mestilah kena kerja keras. mestilah kena usaha lebih. barulah selasa nanti.

kalau ada sifat malas .hilang kawan lah jadinya. gerenti. kesunyian.

tapi bila difikirkan kembali.

Mungkin perlu bersunyi sendiri. Yang bunyi syiling pun tak nak. tapi tak perlu sunyi selamanya. gila.






insyaallah.
pulangan yang datang lebih berkat lagi.






p/s: selesai menjalani test global issue. merah sudah lali. tapi merah itu tidak akan kekal lama sebab biru ataupun hitam berlumba lumba mengambil tempat..hahahaha

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA