Followers

Monday, November 29, 2010

KeNApa AkU dIpErSaLaHkAn ????




Ya tuhan ku.....
apalah nasib yang menimpa keatas diriku nie..
hampir sahaja aku mengalah pada ujianmu...
hanya dengan syafaat mu saja membuatkan aku terus hidup...





Ya tuhan ku....
hanya dengan sabar dapat aku meneruskan liku liku hidup ini..
aku tidak suka membenci dan tidak suka dibenci...
tapi keaadaan sekeliling amat menyiksakan diriku ini...




Ya tuhan ku...
ketika aku ditimpa kesusahan....
dimana kawan kawan yang amat aku perlukan...
kenapa mereka menjauhkan diri ketika aku amat memerlukan mereka...
inikah dinamakan kawan sehidup semati????




Ya tuhan ku...
doamu sahaja menjadi kekuatan...
untuk menjadi hamba mu yang soleh...
supaya dapat aku harungi onak duniawi ini....

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA