Followers

Sunday, November 28, 2010

MemOri 

AWAK....

walaupun diantara kita sudah tiada apa apa lagi, tapi saya masih teringatkan memori memori manis kita bersama....hati saya luluh apabila saya mengingatinya...saya harap awak tidak marah dekat saya...

AWAK....

awak ingat  lagi x masa first first kita berkenalan??...awaklah merupakan perempuan yang pertama menambat hati saya.....pada masa tu saya suka dalam diam saja....but akhirnya berjaya juga saya memikat hati awak...untuk pengetahuan awak..kalau boleh saya mahu satu dunia tahu yang kita ni bercouple...

AWAK....

cornetto....haaa mesti awak lupa kan....awak x pernah makan aiskrim nie...awak kata aiskrim nie mahal...so x dapat nak beli....tapi dalam masa yang sama jugak saya tidak ada duit....tapi saya berusaha jaga mencari duit tuk membeli aiskrim untuk awak....akhirnya saya dapat...itulah hadiah pertama dari saya untuk awak....

AWAK....

bila tiba hari kekasih...saya tengok semua kawan kawan kita bagi hadiah dekat cople masing masing...tapi saya still xcukup duit nak beli...ermmm...kecewa jugak masa tue....alhamdulillah..nasib awak faham dengan kondisi saya pada masa tue....awak kata dengan perkataan sayang je dah cukup sebagai hadiah...tu pun dah amat mahal bagi awak...awak...awak memang baek...susah saya mahu jumpa perempuan macam awal lagi....apa yang saya boleh bagithu awak apa perasaan saya...I LOVE YOU dan I STILL NEED you...ermmm..tapi nk wat camne kan...dah nasib kita mcm nie...saya xsalahkan takdir...maybe xde rezeki kut....

AWAK...

awak ingat lagi x masa kita bergaduh dulu...awak jeles yang saya berkawan dengan perempuan lain...kalo awak nak tahu...dorank kawan baek saya...saya dh lam kenal...kami dah macam adik beradik tau....segala masalah saya kami berkongsi...tapi awak kene ingat saya still cintakan awak...saya tahu awak cemburu...akhirnya saya buat keputusan untuk memutuskan je persahabatan saya dengan kawan perempuan yang saya rapat tu....saya buat semua tu sebab saya tak mahu lukakan hati awak..saya sangat sayang awk...tapi...kenapa awak pulak yang curang????


AWAK....


untuk mengetahuan awak...saya redha yang awak x mahu teruskan hubungan inI lagi.....saya sudah cukup bahagia tengok awak dengan pasangan baru awak tue....saya yakin dia boleh bagi apa saja yang awak inginkan selama ini...kalo awak dengan saya mesti tidak dapat apa apa....

AWAK...


sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih dan sayang saya pada awak....segala memori manis dan pahit akan saya tanamkan dalam sanubari saya..saya tidak akan melupakannnya....

TAPI...

satu je ynag saya nak awak tahu yang saya sentiasa menunngu awak..dan hati saya masih ada awak.........SAYANG AWAKK....

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA