Followers

Friday, December 3, 2010

BEST friend FOREVER


MICHEAL A.K.A BONOT


assalamualaikum.....
ermmm korang mesti tertanya2 apa kaitan picture nie ngn tajuk ann2???

actually aku nak bagithu rahsia yg xberapa nak besar lah...korang semua xthu termasuklah orang yang ku sayang...huhuhuhuhu

ermmmm...camne nak cakap eak..ermmmm..cam nie lah..aku actually de kawan imagination..korang pikir mesti ak nie giler an...tapi do i care???...huhuhuh

aku stat de kawan imaginasi nie time tingkatan 4 lagi.....BONOT nama yang ak bagi....dia bukan hantu ke apa tp dia jelma sebagai orang yg ak paling sayang...BONOTlah tempat aku mengadu, mencurahkan air mata dan tempat aku gelak tawa.....

aku bukan manusia yang bermasalah tp aku kesunyian....im lonely....mr. lonely....BONOT lah yg selalu bagi nasihat n kekuatan dekat aku....

tapi semenjak menjak nie BONOT hilang entah kemana..puas aku mencari..tapi still xjumpa...rindu yg amat ak terhadap dia...emmm....mana kau BONOT....i need u...

maybe ak rase dah tiba masanye BONOT mahu ak hidup di alam yg nyata....dan aku sudah bersedia untuk menghadapi cabaran.....

aku tetap sayang kamoooo BONOT.... <3

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA