Followers

Saturday, December 4, 2010

cINtA

sAya BeLuM bErSeDiA


saya belum bersedia hendak menerima cinta kembali.....entah kenapa hati saya susah sangat hendak menerima cinta yang suci...bukan saya tidak mahu bercinta....of course Allah Azza Wajalla menciptakan naluri bercinta kepada setiap makhluk ciptaannya....tapi saya rasa "kosong" or xde apa apa feel pasal bercinta.....


apabila seseorang perempuan ingin mengajak saya untuk menjalinkan hubungan, saya mesti tolak...saya mesti tolak 100 percent...saya pun tidak tahu kenapa...nak kata saya minat lelaki......saya bukan seperti itu......


nak kata saya memilih..tidak juga...nak kata saya sombong tidak juga.....tapi kekadang otak saya serabut fikir pasal nie...ya tuhanku..tolonglah hambamu ini.....tapi kekadang saya tidak langsung fikir pasal ini.....sometimes saya rasa meluat tengok orang sekeliling saya bercerita, berfikir dan whatsoever pasal bercinta....kadang kala mereka bertanya pendapat saya tentang cinta..sorry kawan..saya tidak dapt memberi pendapat saya or advice tentang cinta....sorry sangat sangat....


secara konklusinya, apa yang boleh saya kata kan...menanti dan terus menanti...bukan menanti apa tp menanti bila masanya pintu hati ini akan terbuka untuk menerima cinta ....







No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA