Followers

Monday, December 13, 2010

CUTI LAGI!!!!

cuti lagi!!!...semester nie jer dah banyk kali cuti cuti dan cuti...blajar xbanyak mana tapi cuti jer melebih had..hahaha..tapi syok jugak cuti nie..ermmm..xeperti biasa kalo cuti mesti aku malas nak bangun awal..its normallah kan..hahaha..

berbekalkan rm 3 hengget je kt dalam dompet aku nie.camne rasenyer nak survive..korang leh x?..kesian kan ak..nasib makanan kat arked nie murah...thanks makcik arked coz dapat menyelamatkan saya dr kebuluran..hahha..korang mesti  x caya kan ak hanya ada rm 3 hengget..actually aku malas nak cocok duit kt atm..tu yg miskin sangat aku nie haa...huhuhu...

nie aku nak tunjukkan korang something yang spesial...

haaa..nie lah farid yusof..

this is my new roomate for 2nd semester pre-law...comel x???..kiut kan..dia nie susah sangat ak nak describe about him..coz dia terlalu baik kat aku..kadang kadang malu aku coz kebaikan dia..dia sentiasa happy go lucky...apa apa pun welcome my roomate n hope kita dapat lg jd roomate tuk last sem nanti iaitu semester ke3...

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA