Followers

Thursday, December 23, 2010

Happy

warghhhhhh..no 2 je???..weng weng weng....ermmmmm...tapi syukur lah atleast no 2..orang cakap kena bersyukurlah...dapat jugak hadiah..huhuhuhu...so dh berakhir nya minggu islamic nie..pelbagai acara telah belangsung...memang syokkk habis..credit to JPK...hahahaha....
kelas kitaorang dapat lah jugak hadia dari 5 acara , kitaorang dapat 3 hadiah..okay la tue......kitaorang dapat movie maker no 1, poem no 2, drama no 3..yg nasheed n story telling dapat saguhati jer..tp suma tahniah...hahaha......roomate ak yg chomel tu pun dapat gak..so xyah lah ak kongsi bnyk2 hadiah ak ngn dia..hahha..kedekut kan ak nie..hahahaha




 nie farid sedang bawak hamper yg ak n dia dapt..yg besar tu ak punya n yg cinonet tu dia nyer..hahaha....


perbandingan yang amat dahsaaat....


hurmmmmm....asal lah ko tak terus terang je...apa? nama ko mia? betul ke?...jangan nak tipu plak..aku nie xske orang mainkan aku.......dan aku masih tertanya tanya dr mana ko dapat dua dua number phone aku..kalo aku dapat tahu...haaa...faham2 jelah ea..ak bukan nk marah..just tell the truth je laaa sapa ko..xlah ak marah sangat....nie time ak tye ko kata nama ko mia lah,... kejap acha lah....eeeeeee..xske tau x...tapi no ko nie familiar tau..mCAM pernah aku nampak...tapi kat mane ye..hahaha..jangan sampai aku letak no phone ko kt fb..bru ko tau.....0139142718

P/s: aku balik melaka mid sem nie..yeahhhhh...syokkknyerrr...

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA