Followers

Tuesday, December 21, 2010

lama rasanyer x update blog nie..ohh lupa apa kabar suma...huhuh..terasa rindu giler kat blog aku nie....actually nak bergossip gossip nie...almaklum..seperti yg korang tahu...aku bnyk giler assignment...mak aiiii..poning den nak buet cmnie..huuhuhuh...

sepanjang aku xupdate blog nie macam macam perkara berlaku...
firstly, aku akhirnya dapat belon...best....tu pun pas aku merengek rengek kat syafa tuk amik kt orang cina tu..pas dapat bkan main happy lg...thanks syafa...huhuhuh...before aku dapat belon tu ktaorang pergi karoke 2 jam plus movie tron..memang gempak..just two of us jer..tp bukan date ea..hahahha..citer tron tue memang best giler...rugi sape x tgok....

minggu nie merupakan minggu islamic...so pelbagai program lah yg ada...poem..nasheed..movie maker..drama....ohh ya..sebut sal poem..ak masuk!!!!..hahaha..benda yg aku minat giler..tp time tu ak mmg xready pun..maen hentam jer..yang penting dapt masok...my roomate pun masok gak...to allah alone aku nyer tajuk..huhuhuh..hopes kalo ada rezki aku menang alhamdulillah lah......

p/s: boleh dikatakan minggu ni minggu penat aku.....mak nak balikkkkkk!!!!!!!!!!

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA