Followers

Sunday, January 2, 2011

Melaka MAJU!!!!!

assalamualaikum..hey hey hye.......sori lambat sangat nak update coz banyak sangat kerja nak dibuat....buat arini digagahi juga...
alkisah tuk blog arini nak citer sal mid sem break ak nia haaa...nak dijadikan citer..aku stay je kat kampus sengsorang diri..but my abah cakap pergi melaka tue..jangan duk sorang..aku apa lagi on jer lah..hahahha.btw abah cakap last minit so ak terpaksa beli tiket kelam kabut n bagitahu kat kamal n fahmi..hahhhahhaa..

firstly ak g dok umah fahmi..macam biasa kehidupan rumah keluarga tentera...best gilerr..lama xnampak pak askar n truck
mak bapak fahmi layan aku ngn baik sekali..kenyang giler ak dok umah diah..sampai berat aku naik.....
thanks fahmi...

 kitaorg lepak lepak malam malam kat kedai


 fahmi belanja aku makan meee..sup..

 rojak cucur ni ak dah lama mengidam..sampai je melaka bende ni yang wat ak jadi xtentu haluan..hahaha ..rojak ni mak alia yan yang buat..sedap weiyhhh

pas 1 hari 2 malam aku dok umah fahmi then aku g umah dak kamal lak..sampai je umah kamal, terus dia bgthu yg family dia ajk g bukit fraser..aku pun terkejut lah..sahle khamis ak dah nak balik....rupe rupenyer kitaorang just pergi 2 hari 1 malam jer..
 jam nie cantikkan..

time nie kitaorang nak naik ke bukit fraser..then kamal lak nak tercirit..so terpaksa tuggu dia..hahha


kat bukit fraser tu mak aiii..sejuk nak mamposss..lagi sejuk dari cameron n genting tau..sampai selsema ak di buatnyer..hahhha..btw thanks to family kamal yg support suma makan n minum ak...cayang korang..

balik jer dr melaka terus bli tiket ke kl..huuhuh

P/s: thanks kt fahmi n kamal..kepada kengkawan lain...sori ea..ak xsempat nk jumpa coz mmg xde masa sangt2..nanti kalo de rezki kite jumpa tau....hahahha

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA