Followers

Sunday, January 2, 2011

happy tahun new!!!!

 happy new year 2011..yeahhhhh...

selamat tahun baru semua......hopes tahun baru nie menjadi tahun yang penuh bermakna buat aku....segala kenangan tahun 2010 akan ku ingat sampai bila bila

tahun 2010 lah aku dapat keputusan yang cemerlang dalam spm
tahun 2010 lah  aku diterima masuk ke UITM
tahun 2010 lah aku jumpa si dia..hehehhe








saya dh pasang lama azam tahun baru nie...ni list azam baru saya

1. nak belajar kuat kuat 
2. try to get dean award
3. taubat
4. buka pintu hati
5. ingin bercinta
6. nak g jln2 dgn si dia
7. xnk shopping bende bende yang x faedah
8. kurangkan tengok tv
9. sayang kawan lebih lebih
10. xnak jadi jahat
11. nak jaga mulut sikit
12. nak nyanyi banyak2
13. try to search my identity


nie antara je lah k..yg lain rahsia.hahaha

No comments:

THIS BLOG WAS VIEWED BY TANPA NAMA